فراخوانِ عدالتخواهانهء
اتحاديهء انجمنهای پناهنده گانِ افغان در هالند اتحاديهء انجمنهای پناهنده گانِ افغان در هالند

06- مارچ- 2009م.

همنوعانِ شرافتمند،

به ادامهء پروسهء دفاع از حقوق و آزاديهای مؤکدِ پناهجويانِ افغان در هالند، به ويژه برای قطع فشارهای دوامدار (زندانی ساختنها، بازگردانيدنهای اجباری، افزايشِ فشارهای روانی و . . .) و به سلسلهء اقدامهای گستردهء گذشته، از جمله، راه اندازی تظاهرات، که مسلماً نتيجهء تشريک مساعیِ نهادهای مدافع حقوق پناهجويان در هالند در همکاری با سازمانها و نهادهای سياسی و اجتماعی افغانی و هالندی و سهمگيری و پشتيبانی فعالِ پناهجويان همراه با خانواده ها و جلبِ دوستان شان، بوده و خواهد بود، در نظر است، تا بارِ دگر همايش و مظاهرهء وسيع عدالتخواهانه در مقابلِ تعميرِ پارلمانِ کشورِ هالند، سازماندهی گردد.

- گردهمايی مذکور، اعتراضيست، در برابرِ برخوردِ پناهجوستيزانهء مقامهای حکومتی هالند؛

- گردهمايی مذکور، نمايشيست، که درآن روحيهء عدالتخواهی، نوعدوستی و دفاع از حقوق پناهجويانِ شاملِ مادهء "ا- اف"، درسيماها و نداهای برحقِ اشتراک کننده گانِ افغانی وهالندی، تبارزخواهد يافت.

همايشِ موردِ نظراز جانب و با پيشگامیِ گروپی از جوانان و نوجوانانِِ متشکل در (S.V.R) يا (ندای عدالتخواهی)، در مشوره و همگامیِ اتحاديهء انجمنهای پناهنده گان افغان در هالند و سهمِ فعالِ کميتهء کار برای دفاع از پناهنده گان، تدوير ميگردد.

بناً، شما عزيزان را به همکاری، تشريک مساعی، ابرازِ نظرها و پيشنهادهای تکميلی و سازنده و سهمگيری و اشتراکِ عملی در اين همايشِ گسترده، فراميخوانيم!

گردهمايی متذکره، خصلتِ کاملاً حقوقی داشته، بيانگرِ منافع صنفی پناهجويان ميباشد.

اشتراک و سهمگيری هرچه گسترده تر وبيشترِ خانواده ها، افراد، سازمانها و نهادهای سياسی، اجتماعی، فرهنگی و صنفیِ افغانی و هالندی، بر کيفيت و مؤثريتِ اين اقدامِ برحق خواهد افزود.

تاريخ و زمان:

روزِ سه شنبه، 17- مارچ- 2009م.؛

از ساعت: 13:00 (يک بجهء بعد از ظهر) تا ساعت: 17:00 (پنج بعد از ظهر)؛

محل گردهمايی: ميدانِ مقابلِ تعميرِ پارلمانِ هالند.

تلفونهای تماسگيری:

کميتهء تدارک:   0314343035 

  شهيره شريف :  0623334812 

S.V.R (Stem Voor Rechtvaardigheid)

 

بااحترام

انجنير حفيظ الله حازم

رييس اتحاديهء انجمنهای افغانها در هالند


March 6th, 2009


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها